|
SARNOVIA Strona gry SARNOVIA
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Armitage
Administrator
Dołączył: 09 Sty 2008
Posty: 161
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 13:56, 21 Gru 2009 Temat postu: Wprowadzenie D&D |
|
|
WPROWADZENIE:
D&D to zabawa wyobraźnią, dzięki niej można wziąć udział w ekscytujących przygodach i niebezpiecznych misjach wcielając się w role bohatera – postaci, którą tworzysz. Wybrany przez ciebie śmiałek może być silnym wojownikiem, sprytnym łotrzykiem, pobożnym kapłanem lub potężnym czarodziejem i wraz z drużyną zaufanych przyjaciół badać ruiny i wypełnione potworami lochy w poszukiwaniu skarbów. Gra ta oferuje nieskończoną liczbę możliwości oraz mnogość dostępnych opcji – znacznie więcej niż nawet najbardziej wyrafinowane gry komputerowe, ponieważ w D&D masz prawo zrobić dosłownie wszystko, o czym zamarzysz.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Armitage
Administrator
Dołączył: 09 Sty 2008
Posty: 161
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 13:10, 22 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
D&D – GRA
D&D to gra fantasy wykorzystująca wyobraźnię. Składa się na nią aktorstwo, opowiadanie historii, interakcje społeczne oraz elementy gier bitewnych i rzucanie kostkami. Wraz z przyjaciółmi tworzysz bohaterów, którzy rozwijają się i dorośleją z każdą zakończoną przygodą. Jeden z graczy staje się Mistrzem Podziemi (MP), który kontroluje potwory i wrogów postaci, wprowadza w akcje, rozsądza spory w grze oraz opracowania przygody. Mistrz Podziemi wspólnie z innymi uczestnikami zabawy ożywia rozgrywkę.
W Podręczniku Gracza zebrano wszystkie zasady, których należy się trzymać, by stworzyć postać, wyposażyć ją oraz toczyć walki z różnymi nadnaturalnymi i mitycznymi przeciwnikami.
Przewodnik Mistrza Podziemi to odrębna książka, Przeznaczona dla MP. Znajdzie on w niej porady, wskazówki oraz wszystkie informacje potrzebne do opracowania wydarzeń, przygód oraz barwnych kampanii – przedstawiono tam m.in. klasy prestiżowe, magiczne przedmioty oraz zasady nagradzania postaci.
Księga Potworów to kolejna niezależna pozycja zawierająca materiały przydatne MP i graczom. Opisano w niej wiele istot, które mogą zamieszkiwać wszelkie poziomy lochów. A także zasady tworzenia potworów oraz przemieniania ich w postacie graczy. Znajdują się tam też informacje dotyczących taktyki różnych istot oraz potężnych odmian standardowych stworzeń.
Te trzy pozycje – wspólnie zwane podręcznikami źródłowymi – zawierają podstawowe zasady gry Dungeons & Dragons.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Armitage
Administrator
Dołączył: 09 Sty 2008
Posty: 161
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 14:49, 23 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
TRZY WYMIARY
Dungeons & Dragons to zabawa wyobraźnią, ale po części również gra taktyczno-strategiczna. Akcje najlepiej wizualizować za pomocą figurek oraz siatki bitewnej. Wspomniane miniaturki, dostępne w sklepie hobbistycznym, reprezentują biorące udział w grze postacie oraz potwory. Z kolei papierową siatke bitewną dołączono do Przewodnika Mistrza Podziemi, a sklepy oferują również wytrzymalszą wersje
Gra zakłada wykorzystanie owych przedmiotów – z tej właśnie perspektywy przedstawiono zasady.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|